خدایا...

خدایا
من انسانی ناتوانم
جز تو یگانه زیبایم ،در سخت ترین لحظات زندگیم
یاور وهمدمی ندارم

خدایا
دستهایم به سوی آسمانت گشوده است
چشمانم به رحمتت امیدوار
دلم به یادت گرم ومطمئن
مرا رها مکن
مرابه خود وامگذار
من از گمراهی می هراسم
از فراموشی یادت ،بر خود می لرزم
خدایا ،من جزتو هیچ یاوری ندارم

خدایا
شیطان در نزدیکی من است
جایش بر روی زمین است
ومن هم بر روی زمین زندگی می کنم
خدایا
آسمان دوراز دستان من است
بال پروازی ،ازخود ندارم
دستانم رابگیر
به من پرواز بیاموز
تا اززمین دور شوم ،که زمینی بودن
بال پروازم را بسته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:, | 16:44 | نويسنده : mohammadhoseinparsaei |